Ведення клієнтської бази >>
ФОРУМОЧЕК

ФОРУМОЧЕК



Поиск   Участники   Регистрация   Вход
Сегодня: 23.10.2025 - 20:04:31
Страницы:  1  

Ведення клієнтської бази

АвторСообщение

Cigar

старый




Статистика:
Сообщений: 2
Регистрация: 07.06.2005

Вітаю всіх! Відкрила нещодавно студію масажу, все ще намагаюся налагодити робочі процеси. Основна проблема - як відстежувати постійних клієнтів та їхні преференції? Хочеться запам'ятовувати що кому подобається, які у кого особливості, коли останній раз приходили. У звичайному записнику це швидко перетворюється на хаос, а в голові все не втримаєш коли клієнтів стає багато. Може хтось поділиться досвідом ведення клієнтської бази?

---------------------
Сообщение # 1 28.09.25 - 18:28:46
RE: Ведення клієнтської бази

Up structure

старый




Статистика:
Сообщений: 143
Регистрация: 03.09.2008

У сфері послуг це критично важливо - знати своїх клієнтів. Коли людина приходить і ти пам'ятаєш її вподобання, це створює неймовірний ефект лояльності. Клієнт відчуває себе особливим, а не просто черговим номерком. Ми ведемо картки клієнтів де записуємо все: які процедури робили, як реагували, що подобалось або не подобалось, особливі побажання. Також відмічаємо дати відвідувань щоб розуміти регулярність. Деякі клієнти приходять щомісяця, інші раз на рік - під кожного потрібен свій підхід. Найголовніше це системність в записах, інакше через місяць-два вже нічого не пам'ятаєш.

---------------------
Сообщение # 2 28.09.25 - 19:14:10
RE: Ведення клієнтської бази

Danger_ous

старый




Статистика:
Сообщений: 181
Регистрация: 24.07.2007

Дуже правильний підхід до клієнтського сервісу! Особисто рекомендую вести електронну базу, а не паперову. Так набагато зручніше шукати інформацію і не можна загубити дані. У своїй практиці використовую Сервіс онлайн запису клієнтів саме через те що там є детальні клієнтські картки. Можна записувати примітки після кожного візиту, відстежувати історію послуг, бачити коли людина востаннє приходила. Система автоматично показує інформацію про клієнта коли він записується знову. Дуже зручно перед сеансом переглянути що робили минулого разу, чи були якісь особливості. Клієнти помічають таку увагу і це справді підвищує їхню прихильність до студії.

---------------------
Жить нельзя, надеясь на счастливый случай
Сообщение # 3 28.09.25 - 19:36:19
RE: Ведення клієнтської бази
Spider Vein Treatment Success : Предыдущая тема
Страницы:  1  

Сообщение
Имя
Сообщение

Нажмите на точку возле имени для обращения к участнику

           
   
Администратор запретил отвечать гостям на сообщения! Для регистрации пройдите по ссылке: зарегистрироваться


Участники